چاغداش تاریخ

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (میز اداری)

0 گؤروش
یازار:‌

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (میز اداری) 

آردینی اوخو
دوشنبه 27 آذر 1396
بؤلوملر :

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (میز اداری)

0 گؤروش
یازار:‌

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (میز اداری) 

آردینی اوخو
دوشنبه 27 آذر 1396
بؤلوملر :

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 -مبل

0 گؤروش
یازار:‌

قیمت مبلمان اداری همواره یکی از دغدغه های خریداران بوده است. به خصوص امروزه که با توجه اهمیت راندمان کاری و تاثیر محیط بر فعالیت کارکنان، فضای اداری نیز همچون منازل مورد توجه قرار گرفته است و مبلمان اداری با تنوع بالایی عرضه می‌شود. خود این امر یعنی تنوع مبلمان اداری و تنوع قیمت مبلمان به سردرگمیخریداران و تردید بیشتر آن ها در هنگام خرید دامن می زند. نتیجه آنکه تصمیم گرفتیم با استفاده از اطلاعات شفاف و به روز موجود در وب سایت خوگر در حوزه انواع مبلمان اداری مروری بر قیمت مبلمان اداری در پاییز سال جاری داشته باشیم
 

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (قسمت اول)
قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (قسمت اول)
در طی سال‌های اخیر مبلمان اداری تنوع بی‌نظیری به خود گرفته و با توجه به نوع کاربری و سبک دکوراسیون‌های اجرا شده در فضای اداری به دسته‌های گوناگونی تقسیم شده است. با نگاهی گذرا به بازار مبلمان اداری شامل انواع صندلی اداری ،مبل اداری ،انواع فایل و کابینتاداری می‌توانید محصولاتی متناسب با دکوراسیون‌های مدرن، کلاسیک، سنتی و مینیمال پیدا کنید که برای دکوراسیون فضای اداری با بودجه ها و سلیقه های مختلف مناسب هستند.

مبل اداری

مبل اداری رسمی و کلاسیک همچنان بخش عمده‌ای از تقاضایبازار مبلمان اداری را تشکیل می‌دهند. این نوع از مبل های اداری از بدنه‌ای بزرگ و روکش‌هایی از جنس چرم یا پارچه‌های مرغوب ساخته می‌شوند و علاوه بر دکوراسیون کلاسیک و رسمی به دلیل رنگ‌بندی خود در فضاهایی با دکوراسیون اداری مدرن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مبل دو نفره مدل fb898n2 نیلپر، مبل سه نفره مدل N603 آفو و ‌مبل دو نفره مدل b872 انرژی
مبل دو نفره مدل fb898n2 نیلپر، مبل سه نفره مدل N603 آفو و ‌مبل دو نفره مدل b872 انرژی

در میان محصولات موجود درفروشگاه اینترنتی خوگر، ‌مبل دو نفره مدل fb898n2 نیلپر از جمله محصولاتی است که علاوه بر اماکن اداری با دکوراسیون منازل مدرن یا کافی‌شاپ‌ها نیز تناسب دارد. روکش این مبل اداری از جنس چرم مصنوعی است و به دلیل مواد به کار رفته در بدنه آن، کاربران احساس خوشایندی با نشستن بر روی این مبل احساس می‌کنند.قیمت ‌مبل دو نفرهمدل fb898n2 نیلپر در فروشگاه خوگر هم‌اکنون 2,100,000 تومان است. مبل‌های لمسه‌دوزی شده نیز همچنان از طرفداران زیادی برخوردارند و در بسیاری از ادارات کشور که دکوراسیونی رسمی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. ‌قیمت مبل سه نفره مدل N603 آفو 1,837,000 تومان و ‌قیمت مبل دو نفره مدل b872 انرژی 1,460,000 تومان است. این دو محصول از روکشی به جنس چرم برخوردارند و به‌منظور دوام و طول عمر بالا در بدنه آنها از فوم سرد تزریقی استفاده شده است. این فوم از تراکم بیشتری برخوردار است و در اثر استفاده طولانی مدت انسجام خود را از دست نمی‌دهد؛ بنابراین با نشستن بر روی آن راحتی زیادی احساس می‌کنید و با بلند شدن از روی آن نیز مبلمان به‌سرعت به فرم اولیه خود بازمی‌گردد.

مبل‌های سه نفره cut و cloud و casual هلگر
مبل‌های سه نفره cut و cloud و casual هلگر

با ورود طراحی مدرن به دکوراسیون فضای اداری شاهد عرضه مبلمان اداری مدرن با طرح‌های به‌روزتر و رنگ‌هایی جذاب‌تر هستیم. این نوع از مبلمان  اداری به دلیل تاثیر مثبتی که بر روحیه کارکنان می‌گذارند بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. همچنین در اداراتی با فضای کار گروهی نیز از مبلمان های اداری با طرح و رنگ شاد و متفاوت استفاده زیادی می‌شود. در میان محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی خوگر ‌مبل‌ سه نفره cut، مبل سه نفره clout  و مبل سه نفره casual هلگر به ترتیب به مبلغ های 3,423,000 - 3,504,500 و  3,008,500 تومان به فروش می رسد و هر سه جزو مبل های پرطرفدار هستند. مبل های اداری هلگر با طراحی ساده و مینیمال خود برای اماکن مختلف همچون دفتر کار، سالن انتظار و لابی ادارات و هتل‌ها مناسب هستند. این مبل‌ها با روکش‌های چرم و پارچه و در رنگ‌های مختلف تیره و روشن تولید و عرضه می‌شوند.
افزون بر این، انتظار و نشستن طولانی مدت یکی از معضلات اماکن اداری برای مراجعان و کارکنان محسوب می‌شود؛ بنابراین مبلمان اداری علاوه بر زیبایی و سازگاری با دکوراسیون باید با فیزیک کاربران نیز سازگاری داشته باشد. نتیجه آنکه طراحان ایرانی در تولید این مبل‌های اداری اصول ارگونومیک را در نظر گرفته‌اند تا نشستن طولانی مدت بر روی آنها موجب خستگی کاربران نشود.

مبل تک‌نفره Petal، ‌مبل تک نفره پایه 4 پر Orchid و ‌مبل تک‌نفره Triangle هلگر
مبل تک‌نفره Petal، ‌مبل تک نفره پایه 4 پر Orchid و ‌مبل تک‌نفره Triangle هلگر

اگر به دنبال خرید مبل اداری با ابعاد کوچک هستید ‌قیمت مبل تک‌نفره Petal معادل 800,500 تومان، ‌قیمت مبل تک نفره پایه 4 پر Orchid معادل 875و500  تومان و ‌قیمت مبل تک‌نفره Triangle هلگر معادل 571,500 تومان است و هر سه محصولات مناسبی هستند که در رنگ‌های متنوع و با روکش‌های چرم و پارچه به فروش می‌رسند. این مبل های اداری با ظاهری شبیه به صندلی اما راحتی مبل می‌توانند به تعداد زیادی در یک فضای محدود مورد استفاده قرار گیرند. همچنین این مبل های اداری مدرن از وزن پایینی برخوردارند و جابجایی آنها نیز بسیار آسان است.

مبل تک‌نفره Diamond هلگر، مبل تک نفره Wave هلگر و ‌مبل هالیان موبلا
مبل تک‌نفره Diamond هلگر، مبل تک نفره Wave هلگر و ‌مبل هالیان موبلا

مبلمان مدرن و با ظاهری متفاوت همواره از جذابیت زیادی برخوردار بوده است. این مقوله امروزه حتی در فضاهای اداری نیز اهمیت پیدا کرده و طراحان دکوراسیون به‌منظور جلب توجه مراجعان و کاهش خستگی ناشی از انتظار از جلوه‌های بصری در اجزای دکوراتیو استفاده می‌کنند. ‌مبل تک‌نفره Diamond هلگر به قیمت 1,519,500 تومان از جمله این محصولات است که جلوه‌ای متفاوت با دیگر مبل‌های موجود در بازار دارد. این مبل ظاهری شبیه به الماس برش خورده دارد و علاوه بر راحتی، به دلیل هندسه پیچیده خود در هر فضایی نگاه افراد را به خود جلب می‌کند. در ساخت ‌مبل تک‌نفره Diamond هلگر روکش‌های به جنس چرم پالرمو و پارچه میکرولاین استفاده می‌شود. ‌مبل تک نفره Wave هلگر به مبلغ 1,127,000 تومان و ‌مبل هالیان موبلا به مبلغ 860,000 تومان نیز دو محصول دیگر هستند که با جلوه‌ای بدیع برای اداراتی با دکوراسیون مدرن و فضای کار گروهی بسیار مناسب هستند.

مبل دو نفره بارسلونا اروند، ‌مبل ریلکسی مدل M330 راحتیران و ‌مبل تک نفره Heart هلگر
مبل دو نفره بارسلونا اروند، ‌مبل ریلکسی مدل M330 راحتیران و ‌مبل تک نفره Heart هلگر

اگر به دنبال مبلمان اداری شیک و متفاوت هستید به فهرست این موارد جذاب و دوست داشتی می‌توانید محصولات معروفی نظیر مبل دو نفره بارسلونا اروند (3,360,000 تومان)، ‌مبل ریلکسی مدل M330 راحتیران (1,650,000 تومان) و ‌مبل تک نفره Heart هلگر (936,500 تومان) را نیز اضافه کنید. این محصولات با دکوراسیون‌ داخلی مدرن و مینیمال انطباق مناسبی دارند و می‌تواند با کارکردی چند منظوره هم در دکوراسیون اداری و هم در فضاهای تجاری و تفریحی و حتی مسکونی مورد استفاده قرار گیرد.

مبل اداری تک‌نفره مدل کهربا آرام گستر، مبل اداری یک نفره مدل T53 لیو، ‌مبل تک‌نفره magic هلگر و ‌صندلی چری مدل CH41 استیل هامون
مبل اداری تک‌نفره مدل کهربا آرام گستر، مبل اداری یک نفره مدل T53 لیو، ‌مبل تک‌نفره magic هلگر و ‌صندلی چری مدل CH41 استیل هامون

با وجود تمام موارد فوق، قیمت مبلمان اداری یکی از موارد مهم برای خریداران مبلمان اداری محسوب می‌شود. در واقع بسیاری از خریداران تلاش دارند تا با کمترین قیمت زیباترین محصول ممکن را خریداری کنند و فروشگاه اینترنتی مبلمان خوگرنیز با توجه به نیاز مشتریان امکان عرضه محصولات به  مختلف با طیف قیمت های متفاوت را به تولید کنندگان متعددی داده است. ‌مبل اداری تک‌نفره مدل کهربا آرام گستر با قیمت 485,000 تومان از جمله محصولاتی است که با وجود ظرافت زیاد از استحکام بالایی بهره می‌برد. این محصول با روکش‌های چرم و پارچه اسپرت و رنگ‌بندی بی‌نظیر عرضه می‌شود. قسمت‌های فلزی ‌مبل اداری تک‌نفره مدل کهربا آرام گستر به دلیل برخورداری از روکش کرومی کاملاً در برابر رطوبت و اجسام تیز و برنده مقاوم است. از دیگر محصولات زیبا و ارزان قیمت فروشگاه خوگر می‌توان به ‌مبل اداری یک نفره مدل T53 لیو (533,000 تومان)، ‌مبل تک‌نفره magic هلگر (617,000 تومان) و ‌صندلی چرمی مدل CH41 استیل هامون (390,000 تومان) اشاره کرد که با وجود قیمت پایین‌تر نسبت به سایر محصولات، کیفیت و طول عمر بالایی دارند.

کلیه حقوق این مطلب متعلق بهخوگر است

آردینی اوخو
دوشنبه 27 آذر 1396
بؤلوملر :

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (صندلی اداری)

0 گؤروش
یازار:‌

درهنگامخرید مبلمان اداری یکی ازدغدغه های مهم خریداران صحت قیمت مبلمان اداری مورد نظرشان است. حتی گاهی پیش از خرید و درهنگام اختصاص بودجه لازم است اطلاع کافی از طیف قیمت مبلمان اداری مورد نظر وجود داشته باشد تا با آگاهی کافی نسبت به کم و کیف خرید تصیمیم گیری شود. در میان انواع مبلمان اداری، صندلی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. این محصولات که به تعداد زیادی خریداری می‌شوند، علاوه بر این که قیمت شان باید مقرون‌به‌صرفه باشد، به دلیل استفاده مداوم و طولانی‌مدت، می‌بایست از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. طی سال‌های اخیر استانداردهای تولید صندلی اداری به‌کلی تغییر کرده است و اصول ارگونومی از اهمیت ویژه‌ای در طراحی این محصولات برخوردار گشته‌اند. با توجه به گستردگی صندلی‌های اداری موجود در بازار و تنوع کاربری آنها، تصمیم گرفتیم در این قسمت به معرفی بخشی از این محصولات بپردازیم.
 در مطلب قبل درباره قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (میز اداری)  صحبت کردیم در تکمیل این بحث به بررسی قیمت صندلی اداری خواهیم پرداخت .

قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (قسمت دوم)
قیمت مبلمان اداری در پاییز 96 (قسمت دوم)

قیمت صندلی مدیریتی

خریدصندلی مدیریتی یکی از گام های مهم در دکوراسیون اداریمحسوب می‌شود. اتاق مدیران معمولاً از زیباترین دکوراسیون در مقایسه با سایر قسمت‌ها برخوردار است، بنابراین یکی از معیارهای مهم در هنگام خرید این صندلی مدیریتی، زیبایی و شکوهی است که جایگاه کاربر آن را نشان می‌دهد. افزون بر این، صندلی‌های مدیریتی می‌بایست از طول عمر بالایی برخوردار باشند و شکل و فرم ظاهری خود را تا مدت‌ها حفظ کنند. ازاین‌رو امروزه از فوم سرد تزریقی به‌طور گسترده در ساخت این صندلی‌ها استفاده می‌شود.

صندلی مدیریتی مدل الگانس سوپر ارگو راحتیران، صندلی مدیریتی سری باس مدل DXRACER BF120 N، ‌صندلی مدیریتی مدل G91i لیو و ‌صندلی مدیریتی مدل 5516 اروند
صندلی مدیریتی مدل الگانس سوپر ارگو راحتیران، صندلی مدیریتی سری باس مدل DXRACER BF120 N، ‌صندلی مدیریتی مدل G91i لیو و ‌صندلی مدیریتی مدل 5516 اروند

در میان محصولات عرضه شده به وسیله تولید کنندگان مختلف درفروشگاه اینترنتی خوگر ‌صندلی مدیریتی مدل الگانس سوپر ارگو راحتیران، یکی از بهترین صندلی‌های ارگونومیک موجود در بازار ایران است که به دلیل استفاده از لایه‌های تنفسی در قسمت کفی و پشتی، امکان نشستن طولانی مدت کاربران را فراهم می‌کند. قسمت‌های فلزی این صندلی همگی از جنس آلومینیوم با روکش کرومی است که در عین دوام بالا، موجب کاهش چشمگیر وزن این صندلی شده است. تمامی قسمت‌های کفی، پشتی، دسته‌ها و تکیه‌گاه گردن ‌صندلی مدیریتی مدل الگانس قابل تنظیم هستند.قیمت خرید صندلی اداری الگانس هم‌اکنون در فروشگاه خوگر معادل 3,300,000 تومان است. همچنین قیمت صندلی مدیریتیسری مدل DXRACER BF120 N باس معادل 2,029,000 تومان ، ‌قیمت خرید صندلی مدیریتی مدل G91i لیو معادل 1,460,000 تومان و ‌قیمتخرید صندلی مدیریتی مدل 5516 اروند معادل 1,083,000 تومان می باشد. این صندلی های اداریتنها گروه کوچکی از صندلی های اداری استاندارد موجود در فروشگاه هستند که با توجه به شکل ظاهری و تنوع رنگ بالای خود با دکوراسیون‌های مدرن انطباق فوق‌العاده‌ای دارند.

صندلی مدیریتی مدل M2018F، صندلی مدیریتی مدل M908، ‌صندلی مدیریتی مدل M808 و ‌صندلی مدیریتی مدل M907
صندلی مدیریتی مدل M2018F، صندلی مدیریتی مدل M908، ‌صندلی مدیریتی مدل M808 و ‌صندلی مدیریتی مدل M907

باوجود اهمیت قیمت خرید صندلی مدیریتی و همچنین کیفیت و اصول ارگونومی در صندلی‌های مدیریتی،تولیدکنندگان مبلمان اداریتلاش کرده‌اند تا با حذف برخی امکانات جانبی، محصولاتی ارزان‌قیمت اما کاملاً استاندارد را به بازار عرضه کنند. دراین‌بین، شرکت انرژی با تولید محصولاتی نظیر صندلی مدیریتی مدل M2018F باقیمت 500,000 تومان، صندلی مدیریتی مدل  M908 باقیمت 429,000 تومان، صندلی مدیریتی مدل M808 باقیمت 396,000 تومان و صندلی مدیریتی مدل M907 باقیمت 386,000 تومان، تلاش کرده است تا ضمن پاسخگویی به نیاز مشتریان تولیداتی کاملاً استاندارد، باکیفیت و ایمن را به بازار عرضه کند. تناسب قیمت صندلی اداری با کیفیت آن در این گروه محصولات به خوبی رعایت شده است. 

قیمت صندلی کارمندی

یکی از پرکاربردترین قطعات مبلمان اداری، صندلی کارمندی و کارشناسی است که به تعداد بالا در ادارات مورداستفاده قرار می‌گیرد. با توجه به ساعات کاری طولانی‌مدت کارمندان و بی‌تحرکی آنها، فرم غیراستاندارد صندلی‌های کارمندی می‌تواند در درازمدت موجب بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر استخوانی و مفصلی شود. از سوی دیگر زیبایی محیط کاری نیز از عوامل مؤثر در افزایش راندمان کاری محسوب می‌شود. با این وصف، در طراحی صندلی‌های کارمندی و کارشناسیعلاوه بر اصول ارگونومیک، زیبایی و جذابیت نیز موردتوجه قرار می‌گیرد.

صندلی کارشناسی مدل 4412 اروند، ‌صندلی کارشناسی Style هلگر، صندلی کارشناسی مدل I72 لیو و صندلی کارشناسی طبی ارگو مدل XE880 داتیس
صندلی کارشناسی مدل 4412 اروند، ‌صندلی کارشناسی Style هلگر، صندلی کارشناسی مدل I72 لیو و صندلی کارشناسی طبی ارگو مدل XE880 داتیس

خوشبختانهفروشگاه خوگر در بخش صندلی اداری به‌خصوصصندلی کارمندی و کارشناسی از تنوع فوق‌العاده‌ای برخوردار است. صندلی کارشناسی مدل 4412 اروند (891,000 تومان) و ‌صندلی کارشناسی Style هلگر (810,500 تومان) دو محصول لوکس و ارگونومیک فروشگاه محسوب می‌شوند که با عرض و عمق مناسب خود فضای قابل توجهی برای کاربران فراهم می‌کنند. افزون بر این، به دلیل قوس مناسب ناحیه پشتی کمر کاربران در بهترین وضعیت ممکن قرار می‌گیرد. استفاده از پایه‌هایی با روکش کرومی، جک مرغوب تنظیم ارتفاع و چرخ‌هایی مستحکم برای جابجایی راحت از دیگر ویژگی‌های این صندلی‌های اداری محسوب می‌شوند.
افزون بر موارد فوق، صندلی کارشناسی مدل I72 لئو (748,000 تومان) با بافت تنفسی در قسمت تکیه‌گاه و ساپورت قابل تنظیمی برای پر کردن گودی کمر نیز از دیگر محصولات پرطرفدار فروشگاه خوگرمحسوب می‌شود. دسته‌های این صندلی علاوه بر تنظیم ارتفاع، به جلو یا عقب نیز حرکت می‌کنند. به‌منظور طول عمر بالای صندلی مدل I72 لئو، بیشتر قطعات آن از پلیمر تقویت‌شده ساخته‌شده است. اگر به دنبال محصولی با ظاهری رسمی‌تر هستید محصولاتی نظیر صندلی کارشناسی طبی ارگو مدل XE880 داتیس (660,000 تومان) گزینه ایده آلی محسوب می‌شوند. این صندلی دارای مکانیزم‌های سینکرون و قفل کلاجی است و دسته‌های آن از جنس آلومینیوم با پد انتگرال ساخته‌شده است. به‌منظور طول عمر بالای این محصول در بدنه آن از فوم سرد و اسفنج HD استفاده‌شده و پایه‌های آن نیز از نوع پنج پر با چرخ‌هایی از جنس پی یو است.

صندلی کارمندی مدل S90، صندلی کارمندی مدل S711، ‌صندلی کارشناسی مدل S N709 و صندلی کارمندی مدل S55 انرژی
صندلی کارمندی مدل S90، صندلی کارمندی مدل S711، ‌صندلی کارشناسی مدل S N709 و صندلی کارمندی مدل S55 انرژی

اگر به دنبال یکصندلی اداری با قیمتی مناسب هستید، در میان تولیداتگروه صنعتی انرژیگزینه‌های جالب توجهی پیدا خواهید کرد که از میان آنها می‌توان به ‌صندلی کارمندی مدل S90 با قیمت 336,000 تومان، صندلی کارمندی مدل S711 با قیمت 341,000 تومان، ‌صندلی کارشناسی مدل S N709 با قیمت 366,000 تومان و صندلی کارمندی مدل S55 انرژی با قیمت 347,000 تومان اشاره کرد.

قیمت صندلی کنفرانس

به‌طورمعمول بخشی از هر محیط اداری به فضایی برای برگزاری کنفرانس و همایش‌ها اختصاص می‌یابد. این فضا به امکانات متنوعی نظیر میز کنفرانس و تجهیزات صوتی و تصویری نیاز دارد. افزون بر این،صندلی کنفرانس نیز یکی از اجزای مهم مبلمان اداری محسوب می‌شود که بر کیفیت برگزاری کنفرانس‌ها تأثیر زیادی دارد. اینصندلی‌ها علاوه بر زیبایی باید از نرمی و راحتی زیادی برخوردار باشند تا کاربران در تمام مدت جلسه، احساس ناراحتی و خستگی نکنند و به‌طور کامل بتوانند بر موضوع کنفرانس تمرکز داشته باشند.

صندلی کنفرانسی مدل S93b لیو، صندلی کنفرانسی مدل C17 سیلا، صندلی کنفرانسی مدل C517 آکاژو و صندلی کنفرانس مدل T93B لیو
صندلی کنفرانسی مدل S93b لیو، صندلی کنفرانسی مدل C17 سیلا، صندلی کنفرانسی مدل C517 آکاژو و صندلی کنفرانس مدل T93B لیو

محصولاتی نظیر ‌صندلی کنفرانسی مدل S93b لیو (806,000 تومان) با روکش قابل شستشو از جنس چرم مصنوعی PU و مقاوم در برابر سایش و تعریق، ‌صندلی کنفرانسی مدل C17 سیلا (670,000 تومان) با بدنه ای از جنس آلومینیوم با پوشش آبکاری نیکل کرم و کفی و پشتی از جنس فوم سرد با روکش چرم PU مرغوب، صندلی کنفرانسی مدل C517 آکاژو (515,200 تومان) با تکیه‌گاهی لمسه دوزی شده و بدنه ای از جنس فوم سرد تزریقی و صندلی کنفرانس مدل T93B لیو (572,000 تومان) از جمله تولیدات استاندارد موجود در فروشگاه مبلمان اداری خوگر هستند که علاوه بر زیبایی، به دلیل اصول ارگونومی به کار رفته در آنها، سلامت کاربران خود را نیز تضمین می‌کنند.

صندلی کنفرانسی مدل ELEPHANT هلگر، ‌صندلی کنفرانس Creative هلگر و صندلی پایه بشقابی مدل R12H سیلا
صندلی کنفرانسی مدل ELEPHANT هلگر، ‌صندلی کنفرانس Creative هلگر و صندلی پایه بشقابی مدل R12H سیلا

همچنین اگر به دنبال صندلی‌هایی با ظاهری متفاوت هستید گزینه‌های جالب توجهی را درفروشگاه خوگرمشاهده خواهید کرد. صندلی کنفرانسی مدل ELEPHANT هلگر (584,000 تومان)، ‌صندلی کنفرانس Creative هلگر (572,500 تومان) و صندلی پایه بشقابی مدل R12H سیلا (525,000 تومان) از جمله این محصولات هستند که با ظاهری شبیه به مبل از راحتی فوق العاده ای برخوردارند. همانطور که مشاهده کردید قیمت مبلمان اداری بسته به نوع متریال به کار رفته ، طراحی و فرم ، برند تولید کننده و عوامل بسیار دیگر می تواند متفاوت باشد. خبر خوب این است که تولیدات متفاوت و متنوع بسیاری با قیمت متفاوت در دسترس است و با جستجو در یک مرجع مناسب می توانید قیمت مبلمان اداری و زیر مجموعه آن قیمت صندلی اداری را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت خرید خود را انجام دهید. 

کلیه حقوق این مطلب متعلق بهخوگر است

آردینی اوخو
دوشنبه 27 آذر 1396
بؤلوملر :